Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Think positive.

Λοιπον νιωθω πως εχω καιρο να γραψω.
Καταρχην περασα 6 υπεροχες μερες και νυχτες.Ηταν εδω.
Πριν ετοιμασα τα πραγματα μου..θα φυγω αυριο για 'διακοπες' με την παρεα.
Πφ..εχω πολλα αγχη...θελω πραγματικα να πετυχω καποια πραγματα μεσα στον χειμωνα...θελω απλα να πιστεψω σε αυτο και να τα πετυχω.
Οταν θες κατι πολυ λενε γινεται...δεν θα μιλησω και συνωμοσιες του συμπαντος...απλα για την θετικη σκεψη.
Απλα σκεψου θετικα βρε χαζη...ολα καλα θα πανε και θα σου κατσει η φαση ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ τ θες.
Η δυναμη του μυαλου ειναι δυνατη.
Πφ..προσπαθω να μου δωσω κουραγιο γαμω....
Με σκοτωνει το μυαλο μου..οι σκεψεις μου τρωνε τ κυτταρα...
για αυτο θελω να πιστευω πως ολα θα πανε καλα...
Βασικα αυτο με συμφερει να κανω...ωστε η ψυχικη μου υγεια να ειναι καλα.
Σκεφτομαι πολλες φορες ''γιατι σε μενα?'' χωρις να υποννοω '' γιατι σε μενα και οχι σε αλλους..'' αλλα γιατι γαμω σε μενα? τι εχω προλαβει να κανω?δηλαδη οκ...τι σκατα μπορει να εχω κανει και να δοκιμαζεται η αντοχη μου ετσι?!
Απλα ειπαμε...σκεψου θετικα..και ολα θα πανε καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου