Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Facebook.

- Σε όσους ανεβάζουν όλες τις φωτογραφίες τους στο Facebook. ΟΛΕΣ ! ! ! Σκατένιες, κουνημένες, θολές, σκοτεινές και πάνω απ' όλα, ΟΛΟΙΔΙΕΣ!!! Ντάξει, δεν κερδίζει βραβείο πρωτοτυπίας το συγκεκριμένο μου παράπονο, αλλά δε μπορώ. Με τρώει! Επειδή εσύ πέρασες καλά στο Ακρωτήρι χθες, εγώ πρέπει να παίζω "κύκλωσε τις διαφορές" για καμιά 650άρα φωτογραφίες! Απασχολείς πόρους του ίντερνετ που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να φτάσουμε στο singularity μια βδομάδα νωρίτερα. Σβήστες τώρα! (^ http://faeenamalaka.blogspot.com/ )


Eμα...μου τα χετε πρηξει..''ξανακανε fb =[ ''..μα αμα ηθελα δεν θα εκανα?απο την στιγμη που το εχω απενεργοποιησει παει να πει πως δεν θελω.
Με εκνευριζουν οολοι οι δηθεν εκει μεσα..οχι ολοι...ολοι οι δηθεν..αυτο παει μαζι.
''Κανε μου comm & like στην new photo μου''...η απαντηση ''αμα θελω...και δεν θελω'' ε ναι..μπιτς...αλλα τα θελει ο κωλος σου..καθολου ευγενεια για αυτο και η απαντηση ειναι αναλογη και επισης δεν θυμαμαι να μου εχεις μιλησει ποτε περα απο το ''κανε μου κομμ''.
Αυτο με τις φωτογραφιες -.-'.Γιατι σε μια παρεα πρεπει να βγαζουμε φωτογραφιες ΜΟΝΟΟ για fb?εγω οποτε πανε να με βγαλουνε πορωμενα ατομα απο την παρεα λεω '' οχι -.- '' ξεροντας πως μετα θα της ανεβασουν..και αν σε χαλαει που ειμαι μαζι με ενα ατομο το οποιο εχει fb και θελει φωτογραφια κοψε την εκει π ειμαι εγω αλλιως μη με βγαζεις καν αφου βαριεσαι μετα να την κοψεις...με εκνευριζει να υπαρχω εκει.Οι φωτογραφιες ειναι για να αποθανατιζεις τις πιο ομορφες/ασχημες/μπερδεμενες/ο,τι να 'ναι φασης της ζωης σου και οχι για να της δημοσιευεις περιμενοντας για ενα κομμ και προβολη λες και ηταν γκομενος η ολη λειτουργεια του facebook.
Πιστευω πως εισαι πιο ενδιαφερον απο το profile σου...πιο ομορφη απο την profile photo σου..πιστευω πως εχεις ωραια φωνη απο κοντα..πιστευω πως εισαι πιο αληθινη απο κοντα...εκτος και αν ανηκεις στα βλαμμενα χαζοκοριτσα του facebook.
Αλλη κατηγορια και αυτη..αλλα ολοι ξερουμε για εκεινες..οποτε...
Δεν μ'αρεσει η φακελοποιηση...ιδιαιτερα οταν ξερω οτι μπορει να ανεβασω κατι και να αρχιζουν να κουτσομπολευουν..για την ακριβεια δεν με ενοχλει το τι θα πουνε αλλα αυτο το ψευτικο του fb...του τυπου ''σου χαμογελαω απο κοντα αλλα σπιτι μου βλεπω εικονες σου/δημοσιευσεις και χωνω για σενα''..που με πληκτρολογωντας το ονομα σου σε βρισκουν...με ενοχλει...γενικα ειμαι μυστικοπαθης οποτε ειναι ο χαρος μου...
Βασικα το διεγραψα για οολους αυτους τους λογους ^ και επισης επειδη ουτε επαιζα στο facebook,ουτε ψαχνομουν για γκομενο ή κατι...οκ ναι μιλας με την ξαδερφη σου στν Αμερικη...απολυτα φυσιολογικο γιατι ποτε την βλεπεις? =/ αλλα οσον αφορα τους φιλους σου...οποιος ενδιαφερεται μπορει αανετα να σε παρει ενα τηλεφωνο να δει αν ζεις.Ποιος απο τους 4568 φιλους σου θα σε παρει τηλεφωνο αυριο?μαλλοον...γυρω στους 2?!,3?!.

2 σχόλια:

  1. 1 θα σε παρει. ο δευτερος και ο τριτος θα σου στειλουνε στο τσατ για να σε ρωτησουνε αν τελικα θα βγειτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή