Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Just a little bit nervous..

Χμ εχω αρκετο καιρο να γραψω νομιζω..
Καταρχην..ειμαι αγχωμενη...θα ερθει σε λιγες μερες και νιωθω πως πρεπει να ειμαι ΑΨΟΓΗ..μαλλια,προσωπο,ρουχα,δωματιο γενικα..ξερω μ'αγαπαει και ετσι αλλα νιωθω τρομερη ανασφαλεια...μαλακια ετσι?!Τελος παντων...
Σκεφτομαι πολλα και θελω αληηθεια να τα γραψω εδω ομως αν τ πω θα βγει ενα αχουρι..φοβαμαι πως δεν θα καταλαβαιτε τιποτα και δε θα υπαρχει συνοχη παρα μονο ασυνδετα σχηματα
Απο πουυ να αρχισω...χμμ...λεω απο εκεινην.
Σε ατομα που δεν προκειται ποοτε να καταλαβουν γιατι μιλαω δεν κανω καν τον κοπο να ξηγηθω...δες δεν λεω...εγινε μαλακια αλλα το πηρες αλλιως και στην τελικη βγηκες και απο πανω με οσες βλακειες μου επαιξες εσυ..δηλαδη οκ κατουρα μια και πες μου πως ηταν...δεν ξερω..απλα ουτως η αλλως εξαρχης δεν ειχαμε χημεια αλλα προσπαθησα να σε προσεγγισω για να ερθουμε πιο κοντα..και τωρα που εχεις μαλωσει με ολους με θυμασαι?και εισαι και νευριασμενη?-.-..θεε μου θρασσος.
Ε λοιπον με κοπελες σαν και σενα δεν θελω να ειμαι μαζι..δεν τεριαζουμε...
Πφφ...επισης νιωθω τοοση ανασφαλεια για τον χειμωνα...για τα οσα γινονται..για τους νεους συμμαθητες κτλπ..αλλαζω και δεν με προλαβαινω..
Κατι θα βγηκε απο ολο αυτο..ομως ακομα μεσα μου νιωθω σαν να μην τα εχω πει ολα οσα σκεφτομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου