Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Summer ''stories''

Χμμμμ...Πως περναμε το καλοκαιρακι μας κοριτσια? 8)
Aw ας πω πρωτη εγω...
Μαυρισμα,ποτακια διπλα στην παραλια,κατακτησεις,ερωτας,μπανακια,διακοπες..
Πριν απο λιγες μερες επεστρεψα στην 'πατριδα'..μετα απο ενα διημερο...που στην ουσια ηταν μια μερα..τελος παντων..τι εχω να πω για εκει?!..εκτος του οτι λατρεβω το νησι εκεινο..το βραδυ γινοταν χοροεσπεριδα...αποφασισαμε ομως επειδη βαριομασταν να παμε για ποτο...η μοναδικη κοπελα εγω στην παρεα διοτι οι κοπελες της παρεας που ειχαν ερθει (2..ειμασταν πιο πολλες εκει αλλα ηταν μακρια το μερος και δεν μπορουσαν να ερθουν καν στην χοροεσπεριδα) θελανε να μεινουν εκει..aw...εκατσα με τα αγορια εκ των οποιων αρεσα σε δυο και εραβε ο ενας..ξυλωνε ο αλλος..''καλη φαση''...το μπαρ ειχε χαλαρη μουσικη και ηταν διπλα στο κυμα..αρκετα ρομαντικομελο κατι ηταν..την επομενη μερα..μαλλον σε λιγες ωρες θα εφευγα...θα παω και αλλου διακοπες οποτε θα εχετε νεα καιαπο αλλα μερη 8)
Σε λιγες μερες επισης εκεινος θα ερθει...ειμαι τοοσο του προγραμματος που με κοβω να βλεπω τι θα κανω και που θα τον παρω οσες μερες θα μενει..χαχ...το σιγουρο ειναι οτι θα προσπαθησω να αξιοποιησω τον χρονο μου μαζι του..
Οσον αφορα παρεες και τα λοιπα...οσο παμε,οσο μεγαλωνουμε τοσο μειωνονται τα ατομα στην παρεα..και αν δεν μειωνονται τοτε ξενερωνει ο ενας με τον αλλο..δεν...απλα ολα τα πραγματα εχουν εναν κυκλο..τι να πω...
Εν τω μεταξυ η μια παει στο χωριο της,η αλλη ειναι στο χωριο της για γαμο..ε και λεω ''δεν γαμ.ιεται η φαση?!'' και πηγα μονη μου μπανιο...εκανα την ηλιοθεραπεια μου(χαζαα σημαδια του μαγιο -.-),πηρα τηλεφωνα να μην βαριεμαι και ΄΄ηρεμισα''.
Πφ..εχουμε μπροστα μας μιισο καλοκαιρι...οποτε ας το ζησουμε στο επακρο και οσοο καλυτερα μπορουμε (=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου