Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Monsters of Folk.

Νομιζω ειναι ο νεος μου ερωτας..ειδικα απο το ονομα του συγκροτηματος εχει την μαγικη λεξουλα που νομιζω το κανει πιο..spicy..''folk''..με το που ακουων''folk'' μου ερχεται η Ιρλανδικη φολκ <3 ποσο την λατρευω αυτην την χωρα?νοοτροπια,μουσικη,τοπια..απο ολα..θα ηθελα να παω...αανετα...αω
Μου θυμιζει τα πολυ παλια,τα epic,ωραια τραγουδια..aw..
Με φανταζομαι να μενω σε ενα παλιο,ξυλινοκατι σπιτι δομιμενο απο την Ιρλανδικη αρχιτεκτονικη..πανω σε καποια πρασινη πλαγια..και μολις ανοιγω τα παραθυροφυλλα κουρασμενη και νυσταγμενη μολις ξυπνω να τεντωνω τα χερια μου και να καθομαι επειτα να χαζευω το τοπιο και να πινω καφε(ασχετα που δεν μ'αρεσει αλλα να μην χαλασει το ονειρο 8) ) με τον αγαπημενο μου..επειτα στους αποτομους γκρεμους/βραχους που κρυβουν την θαλασσα που γδερνει τους βραχους να τ βλεπω απο ψηλα...πφ...πολυ ''ονειρικο''..
Απλα απολαυεσε το (=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου