Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

People are strange.

Λατρευω τους ανθρωπους οπου τους λες κατι και σου λενε '' οκ,παντως οταν νιωσεις καλα και θες να μιλησεις θα ειμαι εκει για σενα..δεν σε πιεζω..ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΕΖΩ..'' και το εννοει.Τους παιρνεις τηλεφωνο λοιπον τα ξημερωματα (αισθηση χρονου πανω στον πονο?)και εκεινοι δεν σε βριζουν ουτε σου λενε '' ρε μαλακα τι με παιρνεις τωρα?'' σου λενε '' περιμενα να με παρεις μεχρι που με πηρε ο υπνος ρε βλαμμενο''.
Χμ δεν μου εχει συμβει κατι τετοιο^..ξερω πως ενα ατομο θα το εκανε..θα μου συμπαραστεκοταν.
Ομως ας μπω στο θεμα.
Δεν καταλαβαινω μερικους ανθρωπους.
Ειλικρινα..οκ...ετυχε και ο ταδε σου εκμυστηρευτηκε το ταδε προσωπικο του θεμα..αυτο σημαινει πως θα πρεπει να το κανω και γω?ξερεις οτι ειμαι εσωστρεφης και μυστικοπαθης οομως καποια πραγματα εχεις επιλογη..να τα κρατησεις για τον εαυτο σου ή να τα μοιραστεις.
Επιλεγω να μοιραστω ΟΣΑ θελω εγω και οχι ΟΛΑ..μη με διαταζεις..μη μειωνεις την ανθρωπινη υποσταση μου..με εκνευριζει αυτο.
Οι ανθρωποι ειναι διαφορετικοι..
σεβασου καποια πραγματα.
Σεβασου εμενα και την υπολοιπη παρεα.

1 σχόλιο: