Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Κατι μου εχεις κανει.

Οχι...γιατι να σε δω ρε γα.μωτο χθες?
εκει που δεν σε σκεφτομουν καθολου..γιατι μου τα μπερδεψες?γιατι βγηκες απο πανω?σου ειχα εξηγησει εμμεσα..και χθες προσπαθησα να σου δωσω να καταλαβεις..αλλα γαμωτο δεν σου ειπα ολα οσα ενιωσα τοτε και το πως με εκανες να νιωθω...γαμωτο...
Πρεπει να σε δω.
Πρεπει να σου πω.Φοβαμαι ομως με εσενα απεναντι μου οτι θα θελω να σε φιλησω ξανα και θα ειναι λαθος αφου δεν ηθελα βασικα δεν επρεπε να συνεχισουμε.
Μου ειχε λειψει το χαμογελο σου.
Μ'αρεσει που ειπες πως δεν σε εμπιστευτηκα απο την αρχη...σουυ ειχα πει πως δεν εμπιστευομαι τους ανθρωπους ευκολα ομως ηθελα να σε εμπιστευτω αλλα αυτο π εχτιζα το γκρεμισες με την μαλακια που εκανες αθελα σου.Και...λες πως δεν ενιωθα τα ιδια..μπορει να  μην ενιωθα τα ιδια αφου δεν ειμαι μεσα σου να ξερω αλλα σε ηθελα..ελιωνα με το καθετι πανω σου.Σου το ειπα...μ'αρεσες πολυ..καλα..και ακομα μ'αρεσεις αλλα...
τελος παντων.
Να προσεχεις..ηρθα μετα να σε χαιρετησω γτ θα ερχοσουν και εσυ οπως μου ειπες πριν φυγεις απλα δεν ηθελα να φυγω και να μην με βρεις εκει..και παλι καπου ειχες παει μου ειπε ο φιλος σου.
''Και γω'' σε αυτο που μου ειπες τελευταια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου