Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Μια ευχη και απο εμενα.

Well,well,weelll....καλα χριστουγεννα.(=
Τι να πω..να πω τα κλασσικα?΄΄ο,τι επιθυμεις΄΄ και μπλα μπλα μπλααααα...-.-
Βασικα δεν νιωθω το πνευμα των χριστουγεννων πια αλλα μ'αρεσει στολισμενη η πολη,οι δρομοι και τα δωρακια(που εχω ενα θεμα για αυτο θα σας το εξηγησω αλλη φορα)ε και ειναι η μοναδικη γιορτη που μ'αρεσει.
Εγω θα ευχηθω απλα ο επομενος χρονος να μου φερει καλυτερα πραγματα απο οσα μου εφερε ο προηγουμενος.Να βιωσω πολλες ευτυχισμενες στιγμες γιατι αυτες ειναι που αξιζουν,να νιωσω παλι ομορφα(το 'πως' το ξερω οποτε ελπιζω για αυτο),να πετυχω καποιους στοχους μου,να εχω ανθρωπους που πραγματικα μ'αγαπανε διπλα μου.
Το ιδιο ευχομαι και  για εσας.
Ελπιζω να βγει λαθος το ''οποιος αξιζει τον ηλιο,γινεται μουσκεμα''(που τις περισσοτερες φορες ιισχυει)και να νιωσουμε ολες/οι μοναδικα και ομορφα χωρις πολλα κλαμματα-και με αυτα αλλα χωρις ΠΟΛΛΑ-.
Και επιισης κατι και κλεινω το βαρετο μου ποστ αυτο που θελουμε να το παρουμε και να το εχουμε.
Η/ο καθεμιακαθενας ξερει ;p

xoxo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου