Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Συνειρμοι.

''H καρδια επιλεγει το τι θα θυμαται το μυαλο''.
Καθως ακουγα ενα χιπ χοπ κομματι[ενα πολυ καλης ποιοτητας χιπ χοπ κομματι]...ξαφνικα ακουω την παραπανω φραση.
Το επεξεργαζομαι για λιγο...καθομαι και σκεφτομαι οτι οι περισσοτερες αναμνησεις που εχω ειναι συνδενδεμενες με συναισθηματα.Θελω να πω...πως..ναι οκ ειναι λογικο να συνδεεις καποια πραγματα με το πως ενιωσες αλλα θελω να πω πως αν σε καποιιες στιγμες δεν ειχα αισθανθει τοσο εντονα ισως να μην τις θυμωμουν.Δεν αναιρω την επιστημη...πολλες αναμνησεις ειναι χαραγμενες στο μυαλο χωρις να υπαρχει συγκεκριμενος λογος,θυμαμαι χαζα πραγματα που εχω κανει δηλαδη ακομη και στιγμες που απλως ετρωγα..και εκει υπηρχε ενα χαμογελο και  η αγνοτητα. καπου 4 χρονων...ισως για αυτο να μου 'χει μεινει υποσυνειδητα.Μου 'χουν μεινει φασεις απο εγχειρησεις οταν ημουν 2 χρονων.Θυμαμαι οτι πονουσα και οτι εκλαιγα,θυμαμαι το δωματιο,τις εκφρασεις των προσωπων.Θυμαμαι.
Θυμαμαι στιγμες χαρας,ευτυχισμενες και δυστυχισμενες.Στιγμες που καθορισανε το εγω μου.
Και μιας που λεω ''θυμαμαι''....σκεφτομαι εδω και καιρο την λεξη ''συγχωρω''την ετοιμολογια της,την σημασια της.Για ΄μενα η λεξη δεν σημαινει ''ξεχναω'' σημαινει ''παω παρακατω,το θυμαμαι απλως συνεχιζω''.Αλλα κατα ποσο μπορει να ισχυει οτι ξερω να συγχωρω αν δεν μπορω να ξεχναω?..δεν μπορω να ξεχασω πολλα λαθη σου.Συνεχιζω να σε αγαπαω/συμπαθω αναλογα την σχεση μου με εσενα αυτο δεν παει να πει οτι δεν με εχεις ξενερωσει ή οτι δεν εχει παγωσει η εικονα που ειχα για 'σενα..απλως δινω μια ανεπισημη ευκαιρια.Δεν ξερω ομως αν με αυτον τον τροπο συγχωρω.Για παραδειγμα θυμαμαι οτι ο Θ. πηγε να με κερατωσει 2?3?φορες..δεν το εκανε [απο οσο ειπε].Για ΄μενα δεν εχει σημασια...ναι οκ ειμασταν μαζι και ειμασταν μακρια λογω αποστασης...το οτι δεν το εκανε δεν αναιρει οτι εκανε παιχνιδι με αυτες.Τελος παντων το θεμα ειναι οτι τον συγχωρησα,την τελευταια φορα εδειξα οτι δεν θα υπαρξει κ αλλη φορα που θα το επιτρεψω...πηγα παρακατω.Ομως θυμαμαι ακομη...δεν κραταω κακια. ή κατι αλλα θυμαμαι την αηδια που ενιωσα εκεινην την στιγμη,την φρικη που φερθηκες πιο δηθεν και ανωριμα απο ποτε.Παρ'ολα αυτα συνεχισα να δινω...οποτε μαλλον συγχωρεσα απλως το προβλημα ειναι οτι δεν ξεχναω.
Για την ακριβεια δεν αποτελεσε προβλημα οτι δεν ξεχναω...μετα απο αυτο εμαθα να με εκτιμαω περισσοτερο απο ο,τι εκεινος...οποτε ναι ...''thank god'' για την μνημη μου και την ψυχοσυνθεση μου.
Αυτο ειναι συγχωρεση για ΄μενα.....δεν λεω,δεν ειναι ιδανικη...απλως ΘΥΜΑΣΑΙ δεν γινεται να ΞΕΧΑΣΩ αλλα παω παρακατω.Το ο,τι συγχωρω ομως δεν σημαινει οτι μπορω να γυρισω πισω σε 'σενα,δεν σημαινει για ΄μενα ξεχναω.Σημαινει καταλαβαινω το λαθος σου σου δινω μια δευτερη ευκαιρια αν ειναι εφικτο και δεν εχει σπασει εντελως το γυαλι.Δεν σημαινει το ''σε συγχωρω'' οτι σε δεχομαι πισω.Οχι.

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. εχω παει ηδη.Αυτο ειναι το ποιντ...να μπορεις τουλαχιστον να πας παρακατω και να γυρισεις σελιδα (=

      Διαγραφή