Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Με μπερδευεις.

Με μπερδευεις.
Δεν με μπερδευουν ευκολα.Δεν ξερω...ξερεις να χειρίζεσαι το μυαλο μου?μα μολις με γνωρισες..πως στο καλο γινεται αυτο?.Με μπερδευεις.
Δεν ξερω πως να νιωσω...αν πρεπει να νιωσω αυτα που μεσα μου παγιδευονται..θελω να τα νιωσω..απο την αλλη πιεζω τον εαυτο μου.Δεν θελω να χανω τον καιρο μου αν κατι δεν αξιζει.Δεν θελω να χασω τον καιρο μου πληγωνοντας με.
Φοβαμαι?οχι...απλως δεν ξερω τις διαθεσεις σου.Αλήθεια δεν ξερω...εκει που κατι γινεται και λεω ''οκ μαν καταλαβα'' εκει λεω παλι στον εαυτο μου ''φιλε..ξεκωωλλαα....αραξε δεν.''.Δεν ξερω αληθεια.
Απο την μια μ'αρεσει η ολη φαση.Δεν με κανει να νιωθω σιγουρη για ΄μενα...με την εννοια του οτι ψαχνομαι να δω τι παιζει..απο την αλλη...δεν θελω να απογοητευτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου