Σάββατο 5 Μαΐου 2012

!

Πως μπορεί ενα  ψηλομεσο,ανοιχτοχρωμο μπλε σορτσακι να μου φτιαχνει τοσο πολυ την διαθεση?Θελω να πω...πως πριν λιγα λεπτα βαριουμουν που ανέπνεα,ειχα πιασμενα τα μαλλια μου αθλια  και με μερικες πινελιες απο μια κρεμουλα που βαζω για το προσωπο.Μου ηρθε αναλαμπη να δω τι θα βαλω το βραδακι που θα βγω και ετσι εβγαλα ενα ψηλομεσο σορτσακι,το δοκιμασα με καποιες μπλουζες και πουκαμισα που μου αρεσουν για το συγκεκριμενο και εβλεπα  την μορφη μου στον καθρευτη και στο τζαμι.Νομιζω...με θαυμαζα.ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν ειμαι ναρκισσος αλλα νομιζω ειχα μερες να αισθανθω ομορφα...και αλλαξε η διαθεση μου.
Η αληθεια ειναι πως δεν αποφασησα ακριβως τι θα βαλω..αλλα δεν εχει σημασια θα δω πιο μετα =ρ.
So,καλα να περασουμε οσοι/οσες θα βγουμε (=
(εψαχνα καποια χαρουμενη φωτογραφια και μου 'βγαιναν ακυρες οποτε...τελος παντων παρε ενα χαμογελο απο μια μικρη κουκλα και ας ειναι ακυρο 8) )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου