Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Some empty thinks.

{τους ακουσαα πριν λιγο και ειμαι ενθουσιασμενη και ηθελα να το μοιραστω μαζι σας 8) }

Δεν ημουν χθες μονη μου το βραδυ.Ηταν φιλος μου ο πονοκεφαλος και κουρνιαζα στα σεντονια και στα διαφορα μαξιλαρακια που με πλαισιωναν.Δεν ειχα πιει πολυ...τι ειπια?ενα ποτηρι μαυροδαφνη[κλασσικη αξια για ΄μενα] και ενα σφηνακι που μας κερασαν κατι παιδια.Ομορφα,ζαλιστικα λιγακι,εκανα κεφι.Πηγα σπιτι,ξεντυθηκα,περιποιηθηκα το προσωπο μου και πηγα να κοιμηθω.Με επιασε ενας δυνατος πονοκεφαλος που δεν με αφηνε ολο το βραδυ να κοιμηθω.Φυσικα το ξυπνημα ηταν υπεροχο καθως στις 8 η ωρα ακουσα το ξυπνητιρι να χτηπαει θυμιζοντας μου οτι ειχα διαγωνισμα στο φροντιστηριο.Για να συνελθω πηρα μια βιταμινη και εφαγα κατι πριν παω για να μην λυποθυμησω.Εγραψα και οταν τελειωνα με επιασε εκεινος ο φριχτος γ...μενος πονοκεφαλος που σου τρυπαει το μυαλο,τους κροταφους και το εσωτερικο των ματιων.Δεν μπορουσα να με κρατησω σταθερη.Μετα απο 2 ωρες?βρηκα το κουραγιο να φυγω..βασικα τηλεφωνησα στον πατερα μου και εκεινος απευθειας ηρθε.Ναι,ειμαι σιγουρη.Σε καποια πραγματα ειναι τζετ...πλεον ειναι σε ολα του.Πολλες φορες σκεφτομαι πως οι ανθρωποι ...ξερεις..φευγουν...και τον αγαπαω πολυ αλλα δεν του το λεω συχνα...δεν μου βγαινει...αλλα ειμαι σιγουρη πως οταν το πω θα κλεισω το τηλεφωνο και θα νιωθω σαν μωρο.Τελος παντων,στο θεμα μας.
Χθες ειχα κανει ενα θεμα για φιλια..οσο περνανε οι μερες ξεκαθαριζονται καποια πραγματα μεσα μου.Πραγματα που μου δειχνουν τους πραγματικους φιλους και τους οχι τοσο ή τους ακαταλληλους-για-'σενα.Ευχαριστω τον χρονο λοιπον.
Εκτος απα αυτα..μιλησα με εναν πολυ καλο μου φιλο που ειχα καιρο να μιλησω και ειναι δυσκολο λογω αποστασης...ωω ναι παλι αυτη.Χαρηκα πααρα πολυ,μου πηρε ενεργεια αλλα χαιρομαι γιατι νιωθω αγαπη για το τομαρι του.
Αυτα απο 'μενα σημερα.Θα κοιμηθω νωρις[ναι καλα] για να χορτασω υπνο..so..καλα να περνατε(=

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου