Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Φιλοι.

Ειναι ατομα που αγαπας...εκεινοι που αποκαλεις ''φιλους'' σου.Εκεινοι που τους εχεις δωσει το δικαιωμα να σε παιρνουν ο,τι ωρα θελουν για να σου πουν οτιδηποτε παθουν/μαθουν και θελουν  να το μοιραστουν.Εισαι εκει για αυτους.Μερικοι αλλοι την αγαπη σου την εκλαμβανουν ως ''αδυναμια''.Ετσι,ανετα με ενα σχολιο μπορουν ευκολα να σε υποβιβασουν κανοντας το να φαινεται πως δεν ειχε ΄΄αυτην την προθεση''.Παρολα αυτα ανεχεσαι τα κομπλεξ τους..ξερεις πως ολοι εχουν,ετσι απλως συνεχιζεις μαζι τους και προσπαθεις να τα παραβλεπεις.Πολλοι,επισης,σε θυμουνται οταν θελουν κατι,οταν εχουν μαλωσει με την βασικη/ο  ''κολλητη/ο'' κ.ο.κ. και τοτε απλως σκεφτεσαι πως εχεις δυο επιλογες...ειτε τους ακους και τους κανεις τις χαρες..ειτε φερεσαι οπως τους αξιζει δηλαδη bitch way κτλπ.Ναι,επιλεγω τον δευτερο.Δεν ξερω...απλως δεν εχω υπομονη για ηλιθια ατομα στην ζωη μου...ξερεις..ΞΕΡΕΙΣ τι αξιζεις...Δεν ειναι εγωιστικο αν το σκευτεις καλα..και θα στο εξηγησω κ αλλιως.Τους εχεις πει ''ο,τι θες ειμαι εγω εδω'' ναι ΕΙΜΑΙ και το ΕΝΝΟΩ...αλλα οχι μονο οποτε θες ΚΑΤΙ.Ειμαι εδω να με νοιαστεις,να δεις τι κανω,τι στο π..ς παλευω τον ταδε καιρο να καταφερω ας πουμε.Για αυτο με τετοιες συμπεριφορες γινομαι σκληρη.Ο καθενας ο,τι αξιζει πρεπει να παιρνει.Ναι,σκληρο ρε φιλε αλλα με κουρασανε.Με κουρασανε να σκαω μια ζωη με ανθρωπους που δεν με αξιζουν και δεν καταλαβαινουν τι δινω.Γιατι ξερω πως καταληγει.
Γιατι ξερεις τι λενε...την οικογενεια σου δεν την επιλεγεις..τους φιλους ομως ναι.
Για αυτο επιλεγεις τι σου κανει και τι οχι.Δεν ειναι αναγκη να τους την πεις στην ψυχρα αλλα και με πλαγιο τροπο που να μπορουν να καταλαβουν το  νοημα...θα το πιασουν.Ξερουν οτι εκμεταλλευονται απλως δεν ξερουν πως το εχεις καταλαβει.
Τους αγαπαω τους ανθρωπους...και εκτιμω εκεινους που με την συμπεριφορα τους μου δειχνουν πως αξιζουν εκτιμηση και εμπιστοσυνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου