Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Νιωθω ασχημα...νιωθω απαισια γαμωτο.
Μια δευτερη ευκαιρια θελω θεε.
Μια δευτερη να του μιλησω και αν μου ειχες δωσει και δεν την καταλαβα μια τελευταια να τον δω,να του μιλησω,να τον φιλησω...να τον νιωσω για λιγο.
Ποναω..ποναω γαμωτο....δεν ξερω....μου 'ρχονται μεγαλα λογια να σου πω αλλα δεν...μου λειπεις...και κανω συγκρισεις στο μυαλο μου με τον τελευταιο ηλιθιο που ημουν σε σχεση............σε θελω..σε εχω αναγκη...Νομιζω σε ειδα χθες με μια κοπελα...δεν ξερω αν εισαι εσυ..παντου εσενα βλεπω..σε ειδα εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου και ημουν ετοιμη να πω στον πατερα μου να σταματησει να κατεβω να σου μιλησω αλλα σκεφτηκα οτι θα επρεπε να δωσεις εξηγησεις αν οντως ησουν εσυ μετα στην κοπελα που ηταν διπλα σου.
Σε παρακαλω....θελω να σε δω αυριο..σε παρακαλω..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου