Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Whiskey and the rain.



Όσο βραδιάζει τόσο μου λείπει και η μορφή σου…όχι επειδή είναι βράδυ..αλλά επειδή είναι Παρασκεύη…και τις Παρασκεύες σε ‘βλεπα..και τώρα απλώς είμαι στο σπίτι μου και καταλαβαίνω οτι δεν σε ξέχασα..γαμώτο.
Όλη η εβδομάδα πέρασε ήρεμα..χωρίς να σε σκέφτομαι και πολύ...δεν ήσουν ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία σκέψη μου,έλεγα πως πάω παρακάτω και όντως αυτό έχω στον νού μου να κάνω αλλά...όχι..δεν γίνεται την Παρασκεύη.
Ήταν κάτι σαν ραντεβού στο μυαλό μου...Παρασκεύη και Σάββατο...οι μόνες μέρες να σε βλέπω...
Και ήρθε η Παρασκεύη και σε είδα στο chat...και σίγουρα μπήκες λίγο πριν πας στο γνωστό μας στέκι....και σίγουρα θα είσαι με την γνωστή παρέα και εκείνην την κοκκινομάλλα που την έχουν πάρει όλοι...ναι ναι ξεκατινιάσματα..άσε μας και εσύ...ΑΝ κάνετε ακόμη κάτι...γιατί ούτε εσύ ούτε και εκείνη κρατάτε κάτι..τεριάζετε υποθέτω...μα μου την σπάει...πριν ένα γαμημένο λεπτό κοιτούσες εμένα καλά καλά και μετα φίλησες εκείνην..και ξέρεις οτι είμαι εκεί και κάνεις τις μαλακίες σου...και αν ήξερες οτι εγώ ήμουν ... πως να το πώ..μ'αρέσεις περισσότερο απο τις σαύρες που κυκλοφορείς...τι να σου λέω και εσένα...
Αναρωτιέμαι μόνο γιατί πάντα βρίσκεις τρόπους να κατεβαίνεις στα μάτια μου...τόσο πολύ δεν σε νοιάζει πια?...τουλάχιστον ρε μπάσταρδε μη με κοιτάζεις..μην σκαλώνεις πάνω μου,μη μου μιλάς...
Θα σε ξεχάσω.
Σιγά πια...
Δε καταλαβαίνω γιατί ενώ ξέρει κάποιος τι αξίζει επιμένει σε κάτι που δεν καταλαβαίνει την αξία του...δεν ξέρω..ίσως να είναι εγωισμός.Σκατά στα μούτρα μας με τον εγωισμό.
Δεν θέλω να ασχολούμαι..και απλώς...ήταν Παρασκεύη θεέ μου...
Σκατά να περνάς ρε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου