Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

.

Δεν ξερω τι να σου πω...αληθεια.
Σε βλεπω on στο chat και δεν ξερω αν πρεπει να σου μιλησω...
Και αν πρεπει τι να σου πω?φοβαμαι πολυ μηπως δεν παρω απαντηση...μπηκες στρατο νομιζω..
Εχεις λιγες μερες που βγαινεις...θελω να ζητησω μια γαμημενη συγνωμη αλλα δεν εδωσες την ευκαιρια τοτε που επρεπε και καλα εκανες...ειχα κανει μαλακια.
Απο την μια δεν ξερω αν πρεπει να ζητησω κιολας..πατσι ειμαστε..απο την αλλη ομως δεν φερθηκα καλα εγω σαν ατομο..σαν αυτη που ξερω πως ειμαι...Ισως να ηθελες κατι της στιγμης...και παλι ομως δεν φερθηκα οπως θα φερομουν εγω σαν...εγω.
Βλεπω τις φωτογραφιες σου και απλως θαυμαζω το ποσο ομορφος εισαι και το ποσο ομορφα ακουγοταν το ''κοριτσι μου'' που μου 'λεγες πριν με φιλησεις κοιτοντας τα χειλη μου αχορταγα.
Ξερω πως δυσκολα θα ειμαστε μαζι..στην πραγματικοτητα ειναι πολυ δυσκολο πλεον...και γενικα..εσυ φοιτητης Πατρα εγω θα φυγω σε λιγο...
Βλεπω τις φωτογραφιες με τις αδερφες σου απο Ιταλια...θυμαμαι πως σου ειχα κλεψει λιγα λογια για αυτες..μου ειχες πει οτι δεν εχεις μητερα...δεν βρισκω και τον λογο να μου ειπες ψεματα απλως και καλα για να πεσω οπως και να 'χει δεν ξερεις ποσο το χαιρομαι που εισαι διπλα τους και χαμογελας..και χαμογελανε και εκεινες..
Μετα πειθω τον εαυτο μου οτι ισως και να ησουν λιγο μαλακας...σου λενε οχι και επιμενεις...για να ειμαι και ειλικρινης με εσενα διπλα ΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ?εγω ειπα παντως...αλλα φαινοταν πως ηθελα μαζι σου...τελος παντων καταληγουμε στο οτι εγω φταιω προφανως για τα λαθος μηνυματα που εδωσα...απο την αλλη βλεπω τα ματια σου,το χαμογελο σου...ο,τι μου βγαζεις...κατι τοσο συναισθηματικο,σεξυ ταυτοχρονα..συνεσταλμενο...
Φιλολογος ρε μαλακα..να τον βλεπεις,να τον εχεις απεναντι και να σου κανει μαθημα..δεν θελω απλα να το φανταζομαι...
Το μυαλο μου ειναι μπερδεμενο.
Απλως δεν ειμαι εγω για φασεις και μαλακιες...αφου ειμαι συναισθηματικη ρε πουστη μου τι χαλαρωσα το καλοκαιρι?
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ το καλοκαιρι ο,τι εκανα το περνουσα χαλαρα ρε παιδι μου σχετικα...και τωρα δεν ξερω πως και τι εχω κολλησει σε αυτον που παρα το οτι προχωρησα μετα απο αυτον..μαλακιες πραγματικα..δεν ξερω τι θελω...απλα πραγματα που νομιζα οτι τα ειχα ξεκαθαρισει με εμενα προφανως δεν το ειχα κανει...
Τωρα ειμαι μονη μου και ετσι θελω να μεινω..γιατι και να ηθελα κατι δεν εχω χρονο..διαβαζω πολυ,δεν θελω να καταναλωσω ενεργεια τζαμπα σε κατι που δεν θα αξιζει...αν ερθει κατι πολυ καλο να ειστε σιγουροι οτι θα βρω τον χρονο ωστε να αφιερωσω μεχρι τοτε  θα κατσω λιγο μονη μου και μ'αρεσει ετσι οπως ειμαι να σας πω την αληθεια.
So,ειναι ομορφο να σε σκεφτομαι το βραδυ,να αναστατωνομαι οποτε βλεπω like σου αλλα μαλλον μεχρι εκει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου