Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Χρονια μου πολλα λοιπον!

Hρθαν τα κοριτσια σπιτι μου και μου εκαναν εκπληξη για τα γεννεθλια μου με μια ταρτα με γευση φερερο ροσσε.Μου εστειλαν μηνυμα που περιμενα να μην με θυμηθουν..και ομως..εσυ δεν θυμηθηκες..θελω να πω..ποσα χρονια με ξερεις?απο τα 13 μου...δεν μπορεις να θυμασαι οτι στις 23 οκτωβριου εχω γεννεθλια?!Σταθερη ειναι η ημερομηνια....δεν αλλαζει...Ημουν η πρωτη πααντα που σου ελεγε το ''χρονια πολλα''...πριν απο την μανα σου κιολας.Ηθελα να ημουν η πρωτη...'νταξει ναι δεν ειναι τραγικο...αυτο που μου την δινει δηλαδη και δινω βαση σε αυτο το συμβαν ειναι οτι εχουμε χαθει...απο την μια ισως να επιδιωκεις κιολας το να μην μιλαμε.Ξερεις οτι εχω προχωρησει....εχουμε εναν χρονο και δυο μηνες σχεδον π χωρισαμε...εσυ εμεινες εκει.Τωρα εχεις και τις πανελληνιες...καταλαβαινω οτι δεν εχεις χρονο..αλλα εναν πουστη λογο που για μια φορα δεν μπορεις να με βαλεις ως προτεραιοτητα και να θυμηθεις κατι τοσο απλο?...μου την δινει.
20 Απριλιου.Δεν θα σε παρω τηλεφωνο...αληθεια..βαρεθηκα να θυμαμαι παντα εγω.Συγγνωμη...δεν σε εχω κανει κ πολλες φορες να νιωσεις ο,τι εχω νιωσει εγω αλλα ξερω πως θα καταλαβεις μονο αν σε ξεχασω μια φορα...
Ξεσπαω στα ασημαντα με αφορη τα σημαντικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου