Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Κοιτα να αλλαξεις.

Εμαθα οτι  οι πιο ασχημες ψυχες κρυβονται παντα σε ωραια περιτυλιγματα
και κανουν τις καταρες να μοιαζουνε με ευχες και στην σιωπη οι κραυγες τους ακουγοναι σαν βηματα.

Εμαθα πως υπαρχουν γυρω καποιοι αγγελοι
μα πισω απο τα πανεμορφα τους φωτοστεφανα,κρυβεται μονο ο φθονος και η απατη
και εχουν το μυαλο τους μονο για να πλαθουν ψεματα.

Γλυκια μου,πισω απο το χαμογελο σου που λαμπει..που συχνα αμεριμνη καθομαι και χαζευω,
ξερω πως πισω κρυβεται μονο σκοταδι μα να χαθω μεσα στα σκοταδια σου δεν γυρευω

Κι οταν θα νιωσω πως με τυφλωσε μια λαμψη,θα ξερω πως απλα καπου το φως μου θα 'χεις κρυψει
Κι ειλικρινα λυπαμαι που με εχουν κερασει χιλιαδες ψευτικες χαρες,δακρυα μα και θλιψη.
Λυπαμαι που η αλητικη ψυχη μου  εχει μαθει να ζει,να αγαπα,να μη φοβαται ομως να σεβεται.

Η αγαπη ειναι κατι που η καρδια γενναει μα γινεται καταρα οταν απ'το μισος κλεβεται...
και ας ξερεις που ειμαι να μην με βρεις,το ποιος ητανε στα αληθεια ο κακος νομιζω φαινεται.
Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΩ  ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ..
Ξερεις κατι?ο ανθρωπος μαθαινει απο τα λαθη μα αμα δεν τα διορθωσει οι ρολοι θα αντιστρεφονται.

Οσο και αν ειναι δυσκολο να κυνηγας το ονειρο.
Τα παραμυθια δεν ειναι σαν την ζωη,γιατι οι νεραϊδες και οι πριγκηπες που γνωρισες και αγαπησες..οι πριγκηπες γινονται βατραχοι με ενα φιλι και οι πιο γλυκες νεραϊδες οι πιο ασχημες μαγισσες.

Εξωκοσμικος.
Να γιατι το χιπ χοπ αξιζει.να γιατι ειναι πηγη εκφρασης και σκεψης και δεν αξιζει καν να στηριξεις και να ταυτιστεις με το εμπορικο και ο,τι ακουγεται και παρουσιαζεται ως χιπ χοπ στα κλαμπ.=]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου