Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Αδεια θεση.

Ειναι απο τα βραδια που θα ηθελα να ειμαι σε ενα ξεχασμενο,ευρυχωρο δωματιο.
Να εχω απαλη μουσικη,ανοιχτα τα παραθυρα με κουρτινες νευριασμενες που ο αερας ξεσπαει πανω τους και εκεινες κινουντε αναλογα με το που παει εκεινος και κανουν σαν δαιμονισμενες.
Να κραταω ενα ποτηρι με ποτο,φορωντας ενα ασπρο πουκαμισο δικο του,με το δικο του αρωμα συνηθισμενο να ζει πανω του..και σαν τρελαμενη να χορευω με τον ρυθμο της μουσικης βαλς αλλα κρατωντας ακομα το ποτο στο χερι...απλα για να κανω κατι που σου ελεγα να μην κανεις,σου ελεγα να μην πινεις,δεν θελω να μου παθεις κατι.Θα ηθελα να αλλαξω τον κανονα,το παιχνιδι..αλλα λαθος αυτο αλλαζει θες δεν θες..ροδα ειναι και γυριζει..οσο πονεσα πονας.
Δεν χαιρομαι για αυτο..δεν χαιρομαι που πλεον δεν εχω υπομονη να υπομεινω και να ανεχτω διαφορα που θα μου γαμισουν την ψυχολογια...δεν χαιρομαι που πλεον ο,τι κανεις και με πληγωνει στο λεω και δεν κανω πλεον αυτο που εκανα παλια..δηλαδη να προσπαθω,να προσπαθω χωρις να καταλαβαινεις και ποτε να μην σου λεω το πως νιωθω γιατι 'εγω εφταιγα'.Δεν χαιρομαι που πλεον ο οργανισμος μου ειναι κουρελι γιατι περιμενα μεχρι τα ξημερωματα για να με θυμηθεις και να μιλησουμε..να ακουω την φωνη σου..τον πιο ομορφο ηχο ακομα και απο εκεινης την απαλης μελωδιας που θα ακουγοταν στο δωματιο που θα ηθελα να βρισκομαι.Δεν ξερω και δεν βρισκω οφελος σε αυτα που λεω..αλλα ας συνεχισω το ονειρο.
Το δωματιο εκεινο,λοιπον,θα ηθελα να εχει χαμηλο φωτισμο για να διωχνει μακρια οσα με φοβιζουν οπως λενε πως το φως σε σπηλιες και τα λοιπα διωχνει μακρια τα θερια...τα διωχνει λοιπον η εκεινα ειναι κρυμενα καπου για να μην τους φτανει το φως και θα βγουν οταν πλεον η φλογα θα εχει σβησει?!ποιος ξερει....και ποιος θελει να ξερει?μερικα πραγματα δεν πρεπει να τα ψαχνεις..δεν πρεπει να τα ξερεις.

Και κλεινοντας θα ηθελα να πω πως αυτο με το δωματιο..θα το κανω...και δεν θα κανω μονο αυτο εκεινο το βραδυ...θα ειμαι μια αλλη..μια αλλη εκδοχη του εγω μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου