Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

''Δεν εισαι καλα,μη λες ψεμματα''.



Θυμασαι που ειχα γραψει πως αυτο που θελω θα γινει?
οτι το πιστευω,οτι το ξερω και αλλα τετοια?
Δεν θυμαμαι ακριβως τι ηθελα να σου πω την αληθεια παντως το μονο που δεν ηθελα ειναι αυτη η φαση.
Ξερεις μερικες φορες ειναι ομορφο να σε βλεπει και να σου λεει ''βρε χαζη χαμογελα...χαμογελα γιατι σου παει'' και οσο παει να γλυκαινει η φωνη.
Για την ακριβεια εκανα κατι που δεν μ'αρεσε καθολου..μετανιωσα για κατι που εκανα.
Χαζη.
Για λιγο ηταν κατι που ηθελα...και ας εφαγα τα μουτρα..ναι ηταν κατι που ηθελα...ετσι,μου βγηκε,ενιωσα βλαμμενη αλλα δεν πειραζει.Μαθαινεις.
Μεχρι να φυγεις απο εδω θα εχει ξεχαστει..βασικα οχι ναι τελος παντων..λεω κατι αλλο να με παρηγορησω γιατι μερικοι ανθρωποι[μια απο αυτους και εγω]δεν ξεχναμε ευκολα.
Οπως και να 'χει αυτα συντελουν εμενα.Ειμαι αυθορμητη,τι στο ανδρικο μοριο να κανω?
Πρεπει να σκεφτομαι,οσο σκεφτομαι ομως αρρωσταινω..οποτε κομπλε..δεν πειραζει βρε μαλακα,σκασε μη...μη ειπααα...μην φωναζεις πιο δυνατα απο 'μενα.Εχω δικιο..απλα ακου με εαυτε μου.
Βασικα παρανοια ολη η φαση^...τελος παντων εσυ καταλαβαινεις.
Δεν θα δακρυσω αλλο..αυτη η ηλιθιοτητα μου που μεσα σε λιγο εχω γραψει 15 φορες μαλακα,ηλιθιο,χαζη δεν ξερω κ γω τι με νευριαζει οπως και ο δυναμισμος μου και αυτη η εναλλαγη μου στην διαθεση που μου συμβαινει τον τελευταιο καιρο.
Βασικα οχι ξερεις τι..ακου και εσυ που τωρα το διαβαζεις και λες ''μου τα 'χεις πρηξει''.
Να 'χεις πιστη στον εαυτο σου και μαλακια να κανεις μην μετανιωνεις..ειναι κατι που το ηθελες σωστα?ο,τι και αν ακουστει μετα απο ατομα που δεν σε εχουν ψαξει να μην δεχεσαι να σε καταρρακωνουν.
Να σε αγαπας.Εισαι ο,τι εχεις...μην σε χασεις..οχι..μην χασεις το μονο πραγμα που μενει μεχρι τελος.Το εγω σου.
Λαθη που δεν πρεπει να γινονται παθη.
Απλα μαθαινεις μαν,εξελισσεσαι και προσπαθεις να αποφυγεις τ ιδια λαθη.
Σε λιγο καιρο,στο εγγυωμαι ολα θα ειναι μια χαρα φτανει να μην το βαζεις κατω.Το ουρανιο τοξο το βλεπεις καποια στιγμη..ετσι?δεν με νοιαζει ποτε θα βγει αλλα θελω να το δω.Καλα,ισως και να με νοιαζει αλλα θελω να νιωσω αυτην την αγρια ευχαριστηση που αισθανεσαι οταν ολα ειναι μια χαρα,τζετ,κομπλε.
Ολα απο μενα θα ξεκινησουν,ολα απο εμενα θα πανε καλα.Εγω κινω οσα με αφορουν.Εμμεσα αλλα αν εγω τα βλεπω αλλιως,θα αλλαξει και κατι..δεν μπορει.
Δεν ειμαι καλα
βασικα νιωθω καλυτερα η αληθεια ειναι μετα απο αυτο..Θα συνεχισω να πιστευω πως αξιζω πολλα,πως πρεπει να ηρεμισω και να περιμενω για καποια πραγματα.
Αυτα απο 'μενα...και ακου την συμβουλη μου μπας και δουμε ασπρη μερα και καταλαβουυμε οτι αυτη ειναι εκεινη π περιμεναμε..εκεινη η καλη μερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου