Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Δεν...τι τιτλο να βαλω..


Αρκει το να κλαψω?
Αρκει το να βουρκωσω?για την μαλακια που κυριευει το μυαλο μου?.
Δεν νευριαζω με οσα εμαθα,δεν νευριαζω καν για οσα ειπε εκεινος ή αυτο που εγινε..[φυσικα και δεν μιλαω για καποιον που εχω αναφερει στα προηγουμενα μου ποστ].
Νευριαζω με εμενα..γιατι πραγματικα το τολμησα βρε μαλακα..και να πως μου βγηκε..ενιωσα ενα τιποτα..ενα τιποτα ρε μαλακα μεσα στην αλλαζονεια τους και τον εγωισμο τους.Οχι δεν προκειται να να το ξανακανω το υποσχομαι στον ηλιθιο εαυτο μου,δεν προκειτε να πεσω χαμηλα για κανεναν πουστη...εστω και με απλα να δειχνεις το ενδιαφερον σου.Εγω ρε μαλακα,βρε ηλιθιε σου εδειξε οτι μ'αρεσεις ναι,σου την επεσα ναι,αλλα τι παει να πει αυτο?Οχι νιωθω ηλιθια..ξερεις γιατι?γιατι δεν το συνηθιζω να το δειχνω ετσι οταν μ'αρεσει καποιος..συνηθως ειμαι η μυστηρια,η ''αφηνω τ πραγματα να κυλησουν και δεν τα βιαζω'',η ''σε κοιταω εντονα και σου λεω εξυπνα πραγματα''...αυτη..οχι αυτη που ημουν εκεινο το βραδυ που με ειδες.
Νιωθω....'νταξει οτι και να πω πως νιωθω ειναι λιγο.
Αυτο φυσικα ηλιθιε εαυτε μου δεν πρεπει να σε πτοησει.Ξερεις ποια εισαι,τι εισαι,τι αξιζεις και τι εχεις περασει για να αξιζεις.
Οκ πες ο,τι θες βρε παπαρα αφου για να ανεβεις στα δικα σου ματια ΠΡΩΤΑ.Δεν θα με πτοησει αλλο..ευχαριστω αυτον τον ανθρωπο που εφτιαξε το blog σαν ''σαιτ?'' τελος παντων αυτο..και ευχαριστω και οσες/ους διαβαζουν τις μπερδεμενες σκεψεις μου...σε κατι τετοιες φασεις αυτες εχω.
Οποτε με βλεπεις στον δρομο δεν ξερω αν θα πρεπει να χαιρετησω ή να μεινω ηρεμη και να το παιξω σνομπ...αλλα δεν γουσταρω να νομιζεις οτι λογω της δικης σου μαλακιας οτι στεναχωρηθηκα ή κατι..οποτε μαλλον θα χαιρετησω..
Και...'νταξει τι να πω..θα προσπαθησω να ειμαι ηρεμη...και να λεω στον εαυτο μου αυτο το γαμημενο ΄΄ σκεψη θετικη και ολα καλα''...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου