Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Η ευτυχια σου εισαι εσυ.

''Κάποια στιγμή πρέπει να γίνουμε και λίγο εγωΪστές και να μαζέψουμε ένα ένα τα κομμάτια μας.Και όσους τους είχαμε πολύ ψηλά ας ετοιμαστούν να πέσουν.''

Και τελικα τι κανω τοσο καιρο?
Εχω ενα μυαλο θολωμενο.Σιγα-σιγα με βρισω ομως γιατι αφηνω την μορφη του  ακομη να με παιδευει?
Αληθεια...δεν εχεις σκεφτει ποτε οτι ροδα ειναι και γυριζει?θελω να πω οταν εσυ εισαι στην αντιπερα οχθη και ο αλλος προσπαθει συνεχως να ερθει σε 'σενα αλλα εσυ βουλιαζεις στον βαλτο που εχεις επιλεξει να ζεις και ο αλλος ποτε δεν ευχαριστιεται γιατι παντα εσυ ησουν ο στοχος του?ο προορισμος του?τι γινεται τοτε?
Σκεφτομαι οτι μου εχεις πει τοσα ψεματα που οχι μονο μου αξιζει κατι καλυτερο αλλα καποια στιγμη κιολας πρεπει να το ζησω.Κανω λαθη,ειμαι σιγουρη,ολοι κανουν.Ομως δεν γινεται ακομη να ελπιζω σε κατι...και δεν ελπιζω γιατι σε θελω πισω...ελπιζω για την επιστροφη σου γιατι θελω να σου δωσω το Χ ή εστω για λιγο να σε κανω να νιωσεις οπως με εκανες εσυ τελευταια να νιωσω,μονο και μονο για την ηθικη ικανοποιηση,καθαρση.Δεν ειμαι εκδικητική,ποτε δεν ημουν.Δεν σου ευχομαι τα χειροτερα γιατι ξερω οτι ροδα ειναι και γυριζει..ομως πραγματικα θελω να γυρισεις πισω,να με συγκρινεις με αυτην που εχεις τωρα και να γυρισεις και να δεις...να γυρισεις και να καταλαβεις οτι δεν μπορεις να παιζεις με ολα,τιποτα δεν ειναι δικο σου.
Και επιτελους,πρεπει να το δω λιγο εγωιστικα.Ξερω πως ημουν μια χαρα οσο καιρο ημουν μαζι του.Ολοι για την αγαπη ψαχνουν και ημουν ετοιμη να του την δωσω..μα κανεις δεν μου 'χει ζητησει ο,τι ημουν διατεθημενη να δωσω.Γιατι ολοι ψαχνουν το παθος,τον ερωτα μονο,την σαρκικη επαφη.Οι ανθρωποι δεν θελουν να δενονται,να δειχνουν τις αδυναμιες τους,να αγαπανε,να εχουν καθρευτες των εαυτων τους...πλεον υπαρχουν πολλοι αδυναμοι ανθρωποι και κουρασμενοι.
Κουραστηκα.Οσοι μου μιλανε δεν με ενδιαφερουν ακομη και ''ομορφοι'' να 'ναι..μπαινω στην διαδικασια να βαριεμαι και μονο στην σκεψη οτι θα πρεπει να μιλαω για 'μενα,να μιλαμε σε μηνυματα,στο τηλεφωνο το ενα το αλλο και με πιανει αλλεργια.Θελω απλα τον χρονο μου,θα μου περασει σε λιγο καιρο θα ειμαι καλυτερα.Και ξερω οτι δεν μου αξιζει ολο αυτο.
Γαμωω δες το εγωιστικα.Δεν ειναι τερμα εγωιστικο να σκεφτεσαι τον μαλακα ενω αυτος ξενοπηδαει?δεν ειναι τερμα εγωιστικο να σκεφτεσαι μονο αυτον και οχι εσενα?Δες πως θα γινεις εσυ ευτυχισμενη και ασε αυτον να χαιρεται με τις εφημερες διασκεδασεις του.
Γνωριζω καλα οτι δεν θα πρεπε να ειμαι σε αυτην την θεση...εχω βαρεθει...
Το μονο που χρειαζομαι ειναι λιγος χρονος με 'μενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου