Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Θυμάμαι ακόμα.

Πιασε το χερι μου μεινε δυνατος μεινε δυνατη
μεινε διπλα μου μην δειχνεις φοβο στην βροχη
δυναμωνω μενα μονο χαδι μενα μονο βλεμμα μενα μονο σημα μηπως εδιωξες το ψεμμα απο τα ματια σου
βρισκω τοσα εμποδια μπροστα μου δεν με παιρνει να βαδισω μονος μεστα μονοπατια σου
σου χαριζω ολο το ειναι μου τσακισε το αν θελεις μα κοιτα σου μεινανε τα κομματια σου
ποτε ποτε ελπιζω να με σκεφτεσαι αυτο μου δεινει ασφαλεια να ζω μεστα τα τοπια που ονειρευεσαι
και ας περασε καιρος απο την πρωτη μου φορα που ειδα τον ηλιο θυμαμαι ακομα πως μου χαμογελασε
μου 'χα πει να μενω παντα ζωντανος λοιπον να 'μαι
να 'μαστε να σας το τραγουδαμε
Πιασε το χερι μου η δυναμη μετατοπιζετε
σαν ανεμος ως το μυαλο μου γρηγορα κερδιζετε
σε δοσεις χαρας που θα του δωσεις με μιας
και τοτε οι πτωσεις ειναι απλα σημειο αναφορας
δεν ξεφευγω μπορει καποιες φορες χρονο να κλεβω
απο στιγμες στιγμες απο εκεινες που συλλεγω
ειναι απτοητο να ξερεις το συναισθημα του να 'χω καπου διπλα μου οξυγονο οταν απο πνοη στερεβω
σκοπευω να το κρατω στου μεσα μου παλατια που 'χω φτιαξει καιρο τωρα ωστε να με προστατευω.

http://www.youtube.com/watch?v=Ps-xLH0uj9U (μ'αρεσουν οι στιχοι (= φαινεται νομιζω χαχ (= aw )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου